CODE22 Diensten

Logo laten ontwerpen

Professioneel logo design passend voor uw bedrijf.

Uw logo laten ontwerpen door CODE22

Je bent net een bedrijf gestart, ingeschreven bij de KVK en klaar om uw eerste geld te verdienen!

Maar dan bedenk je ineens dat je nog geen logo hebt. Een logo is natuurlijk wel iets wat ieder bedrijf moet hebben.

 

Je wilt je logo laten ontwerpen. Wie huur je dan in? De jonge uit de straat vragen die toevallig goed is met een computer? Of een professioneel webdesign bureau?

Wat nou als u, uw logo in een laag resolutie formaat krijgt en deze niet mooi bij uw bedrijf past. Of als u voor elke aanpassing een fortuin moet betalen?

Een vaste prijs

Voor dat wij beginnen met het ontwerpen van uw logo stellen wij samen met u een vaste prijs af. Transparant en eerlijk, zoals het hoort.

Hoge resolutie

Een logo laten ontwerpen is één ding, een ander is hoe u het logo opgeleverd krijgt. Bij CODE22 krijgt u alle bestanden voor het logo aangeleverd. Zo krijgt u de bewerkbare bestanden als u zelf kleine aanpassingen wilt doen, en krijgt u uw logo in “.png” formaat opgeleverd. Op deze manier ziet het logo er overal optimaal uit.

Gratis aanpassingen

Bij veel design bureaus kost een logo laten ontwerpen al erg veel geld, maar het wordt pas echt vervelend als u een aanpassing wilt laten doen. Wij vinden dit absurd, u betaalt een vast bedrag voor een logo waar u tevreden over bent. En anders betaalt u niet!

Niet goed geld terug

Wij vinden tevreden klanten belangrijk, erg belangrijk. Daarom vinden wij dat u niet hoeft te betalen als u niet tevreden bent over het logo. U heeft namelijk dan ook geen profijt van het logo.

Bij CODE22 houden wij van transparantie. Wij zorgen dat u een prachtig hoge resolutie logo krijgt voor een goede, vooraf bepaalde prijs

Hoe gaan wij te werk?

Stap 1

Natuurlijk beginnen we met een goed gesprek. wij willen duidelijk hebben wat voor uw bedrijf doet en welke stijl het logo zou moeten uitstralen. In dit gesprek vragen wij de eisen op een rij te zetten waar het logo aan moet voldoen. Welke kleuren wil je in het logo zien? En welke juist niet? Moet het strak, zakelijk of juist een creatief logo zijn? Wij help je hierbij als dat nodig is.

Een logo laten ontwerpen door CODE22 betekent dat wij erg betrokken zijn bij het proces.

Stap 2

Het is tijd voor ons om het logo te ontwerpen. Bij deze stap hebben wij als het goed is genoeg input om een goed logo voor je bedrijf te maken. Mocht dit niet zo zijn, dan kan het zijn dat wij nog een keer met u contact opnemen.

Stap 3

Wij presenteren drie verschillende logo’s aan jou. Deze drie zijn alle drie van hoge kwaliteit en zijn ook allemaal al volledig ontwikkeld. Het is aan jou om te kiezen welke je het mooiste vindt en ons te vertellen wat er nog verandert dient te worden.

Stap 4

Als je volledig tevreden bent met het logo is het tijd voor de oplevering. Je krijgt de bewerkbare bestanden van het logo (Illustrator, Photoshop) en je krijgt het logo in “.png” formaat. Dit formaat kun je gebruiken voor de website en brochures etc. Mocht het logo in twee uitvoeringen komen (licht en donker bijvoorbeeld), dan krijgt u voor beide alle bestanden aangeleverd.

Uw logo laten ontwerpen door CODE22?

Een minimalistisch logo

Succesvolle bedrijven hebben vaak één eigenschap gemeen: Ze hebben een simpel en slim logo.

De belangrijkste taak van een logo is dat het klanten en potentiele klanten helpt met het erkennen van jou bedrijf.
Kijk bijvoorbeeld eens naar logo’s die je dagelijks tegen komt. Deze logo’s herinneren jou eraan dat Nike je schoenen heeft gemaakt en Apple de reden is waarom je dit leest op een Macbook.

Een minimalistisch logo doet precies dat: Een logo dat direct erkent wordt in onze drukke samenleving.

Wat is minimalistisch logo design?

Minimalisme kan meerdere dingen betekenen. Wij gaan ervan uit dat we het hebben over minimalisme in logo design en webdesign.

Minimalisme is het focussen op simpliciteit en elementen die al langer bestaan. Het gaat over het werken met terughoudendheid aan het design. Dit betekent echter niet dat het een saai logo moet worden. Sterker nog, terughoudendheid verplicht een designer om alle details te verwijderen die het bericht van het logo zouden kunnen afleiden. Ook zorgt dit ervoor dat het logo erg gemakkelijk te onthouden is.

 

Minimalistische re-branding

Een interessant feitje is dat enorme bedrijven zoals Nike of Apple vaak niet begonnen zijn met een minimalistisch logo. Veel van deze bedrijven hebben veel tijd aan rebranding en redesign besteed en zijn hierdoor juist meer succesvol geworden. Dit betekent dat zelfs als je al een logo hebt, er een kans kan ontstaan om je logo te verbeteren, het kost echter tijd.

CODE22

Uw website laten maken?